nieuwsimage

Dank je wel zeggen. Het hoeft niet maar het mag wel.

1 nov 2014

Je hoeft natuurlijk geen dank je wel te zeggen als:
-          iemand je een fijne dag wenst;
-          een klant vriendelijk blijft, ondanks dat er iets mis is gegaan;
-          klanten bij je klagen, waardoor je leert wat er beter kan en zo kunt voorkomen dat
            het in de toekomst opnieuw fout gaat;

-          klanten al jaren als vanzelfsprekend voor jou kiezen en bij jou kopen;
-          een klant voor jou heeft gekozen, ondanks het feit dat je niet de goedkoopste bent;
-          klanten je bij anderen aanbevelen en zo gratis reclame voor je maken;
-          klanten lang hebben moeten wachten voordat de telefoon werd aangenomen;
-          klanten ongevraagd vertellen wat er bij jou zou kunnen worden verbeterd;
-          een klant vraagt of er een optie geplaatst kan worden;
-          een klant een product bij je koopt.

Bron: De Wet van Snuf
             Jos Burgers