nieuwsimage

Referentie Mauritsklinieken

Naam organisatie:
Mauritsklinieken

Naam contactpersoon:
Miranda Knijnenburg, manager Centraal Secretariaat

Omschrijving corebusiness van de organisatie:
Polikliniek voor Dermatologie-Huidziekten, Spataderen, Huidtherapie en Cosmetiek met vestigingen in Den Haag, Nijmegen, Utrecht en Amsterdam.

Soort training:
In company trainingen Telefonische communicatie.

Gestelde doelstelling:
De klantvriendelijkheid en uniformiteit van werken van het team te optimaliseren.

Behaalde resultaten:
Het doel van de trainingen is behaald, er is meer bewustzijn hoe je je opstelt naar de klant en handige tools om het geleerde nog eens na te lezen, ook is er meer uniformiteit in het opnemen van een telefoongesprek, afsluiten hiervan en het inspreken van een voicemail.

Soort training:
Workshop secretaresses alle klinieken met als thema: ‘’Niet het product maar jij bent belangrijk!’’, training in commercieel klantcontact en evaluatie samenwerking. Echt een training op maat.

Behaalde resultaten:
Nieuwe inzichten en handvatten om beter in te kunnen spelen op de cosmetische klant, het oefenen d.m.v. rollenspellen helpt hier zeker ook bij.

Quote van de klant:
De professionaliteit van Yasmin en haar open, enthousiaste benadering van de deelnemers en de goede, veilige sfeer die zij creëert bij het geven van de trainingen, haalt het beste in de deelnemers naar boven.