nieuwsimage

Referentie VvAA Groep B.V.

Naam organisatie:
VvAA Groep B.V.

Naam contactpersoon:
mr. C.F. (Coert) van Driel, klachtenfunctionaris

Omschrijving corebusiness van de organisatie:
VvAA is een ledenorganisatie en dienstverlener die opereert in het hart van de gezondheidszorg in dienst van zo’n 120.000 professionals in de Nederlandse gezondheidszorg: medici, paramedici, studenten voor die beroepen en zorgondernemingen. Sinds haar oprichting in 1924 is VvAA uitgegroeid tot een partner voor alle zorgprofessionals, gedurende hun hele levensloop. Wij willen onze leden en zorgondernemingen het leven makkelijker maken, zodat zij zich kunnen concentreren op hun patiënten en cliënten.

Soort training:
Incompany training Telefonische klachtenafhandeling

Gestelde doelstelling:
Het aanbieden van vaardigheden en handvatten bij de telefonische afhandeling van klachten, waarbij het aannemen van de juiste houding, bewustwording, daadkracht en alternatieven bieden sleutelwoorden zijn.

Behaalde resultaten:
De medewerkers hebben aan de hand van uitleg en rollenspellen vaardigheden geleerd en hebben concrete tools gekregen om een telefonische klacht goed af te handelen. Daarbij hebben ze geleerd aan klanten alternatieven te bieden. Ook hebben de medewerkers geleerd dat een klacht een kans is. 

Quote van de klant:
De professionaliteit en praktijkervaring van Yasmin m.b.t. klachtenafhandeling was   indrukwekkend; zij weet onder meer daardoor hoe een klacht op een goede manier afgehandeld wordt & zij weet dit goed over te brengen naar anderen.