Coachingstrajecten

Coachingstrajecten

Begeleid uw team naar een hogere kwaliteit telefoongesprekken

Na afloop van een telefoontraining gaat elk team vol enthousiasme aan de slag om de geleerde vaardigheden in de praktijk te brengen. Dat wilt u vasthouden. Wij zijn ervan overtuigd dat structurele ondersteuning zoals coaching de meest effectieve manier is.  Want op die manier kunnen de geleerde vaardigheden vanuit onze telefoontrainingen daadwerkelijk in de praktijk toegepast blijven.

Resultaatgericht coachen
Na het volgen van één van onze telefoontrainingen is het traject Resultaatgericht coachen aan te bevelen. Quality Calls begeleidt uw team bij hun ontwikkeling en zo blijven de prestaties op het gewenste niveau.

Coachtraject voor coaching
Coaching kan ook door de leidinggevende of teamleider gebeuren. Quality Calls heeft hiervoor de training Coach the coach beschikbaar. Tijdens dit coachtraject staat het coachen, motiveren en begeleiden van de medewerkers centraal.

Wilt u meer informatie over onze coachingstrajecten? Neem gerust contact met ons op.