Dank je wel zeggen. Het hoeft niet maar het mag wel.

Dank je wel zeggen. Het hoeft niet maar het mag wel.

Je hoeft natuurlijk geen dank je wel te zeggen als:
–          iemand je een fijne dag wenst;
–          een klant vriendelijk blijft, ondanks dat er iets mis is gegaan;
–          klanten bij je klagen, waardoor je leert wat er beter kan en zo kunt voorkomen
dat het in de toekomst opnieuw fout gaat;
–          klanten al jaren als vanzelfsprekend voor jou kiezen en bij jou kopen;
–          een klant voor jou heeft gekozen, ondanks het feit dat je niet de goedkoopste
bent;
–          klanten je bij anderen aanbevelen en zo gratis reclame voor je maken;
–          klanten lang hebben moeten wachten voordat de telefoon werd aangenomen;
–          klanten ongevraagd vertellen wat er bij jou zou kunnen worden verbeterd;
–          een klant vraagt of er een optie geplaatst kan worden;
–          een klant een product bij je koopt.

Bron: De Wet van Snuf door Jos Burgers

Andere berichten