De telefoon is en blijft een belangrijk communicatiemiddel voor organisaties
Klanten houden altijd behoefte aan een persoonlijk gesprek en interactie. U wilt dan ook dat uw klanten op de juiste manier te woord worden gestaan. Tijdens onze incompany-trainingen, zoals de training Telefonische communicatie, Receptioniste, Commercieel telefoneren, Telefonische klachtenafhandeling, Telefonische agressie en de training Callcenter medewerker, brengen wij het team kennis en vaardigheden bij om betere, klantgerichte telefoongesprekken te voeren. We werken samen aan de persoonlijke leerdoelen van uw team. Op maat gemaakt voor uw organisatie zodat we de gesignaleerde knelpunten op de juiste manier met elkaar oplossen.
We werken vanuit onze passie
Quality Calls is ontstaan vanuit onze passie om mensen te leren hoe zij betere telefoongesprekken kunnen voeren. Wij hebben jarenlange ervaring met het geven van telefoontrainingen en coachingstrajecten. Deze passie en ervaring zetten wij elke training weer in om tot de beste resultaten te komen. Uit de evaluaties blijkt dat onze klanten erg enthousiast zijn over onze aanpak. Daarnaast zijn de lijnen kort. Wij voeren altijd zelf de opdracht uit, van intake tot evaluatie.
Klantcontact is teamwork
We geloven in incompany-trainingen. In een aanpak waarbij het hele team gelijktijdig dezelfde training volgt. Klantcontact is namelijk teamwork omdat je als organisatie wilt dat de klant altijd dezelfde behandeling aan de telefoon krijgt. Enthousiast en klantgericht. Precies zoals wij ook onze trainingen en coachingstrajecten geven. Het team slaat gezamenlijk een nieuwe weg in en boekt met elkaar sneller betere resultaten.
Kleine groepen
We geven elke deelnemer de aandacht die hij of zij verdient. Daarom werken we altijd in kleine groepen of met twee trainers. Uit de evaluaties blijkt ook dat deelnemers de kleine en veilige setting van onze trainingen erg waarderen.