‘Quality Calls helpt organisaties bij het verbeteren van het telefonische klantcontact met maatwerk telefoontrainingen en coachingstrajecten. We lossen hiermee de gesignaleerde knelpunten op en zorgen ervoor dat medewerkers op enthousiaste wijze klantgericht telefoneren. Uit de evaluaties blijkt dat deelnemers (de kleine en veilige setting van) onze trainingen erg waarderen.’ Quality Calls is in 2007 opgericht door Wilma Blanken en Yasmin Hemke. Quality Calls is ontstaan vanuit een gedeelde passie om mensen kennis en vaardigheden bij te brengen om betere, klantgerichte telefoongesprekken te voeren.
Het eerste contact tussen een onderneming en de klant gaat bijna altijd via de telefoon. Helaas gaat dat niet altijd goed. Medewerkers beantwoorden de telefoon niet op tijd of verbinden verkeerd door. Hoe staat het telefonisch klantcontact van uw organisatie er voor?
Quality Calls biedt ook online telefoontrainingen en coachsessies aan. Dit doen wij via ms teams. Deze vorm van training bieden wij aan omdat het een heel goed alternatief is voor een klassikale training en/of coachsessie.
U bent niet altijd in staat de telefoon te beantwoorden. Buiten kantooruren bijvoorbeeld of wanneer u in gesprek bent. Een representatieve voicemailboodschap biedt dan uitkomst. Laat uw voicemail professioneel inspreken door een van de trainers van Quality Calls.
Quality Calls verzorgt naast incompany-trainingen en coachingstrajecten ook workshops voor uw team of afdeling. Dat stelt u in staat om uw team op een snelle en originele manier bewust te maken van bijvoorbeeld het belang van goede telefonische communicatie of telefonische klachtenafhandeling.