Open trainingen

Open training Commercieel telefoneren

Woensdag 16 januari en woensdag 6 maart 2019

Tijdens de open training Commercieel telefoneren leert u meer omzet uit uw telefoongesprekken te halen. We leren u tijdens deze telefoontraining vaardigheden om de klant op een proactieve manier te benaderen.

Telefonische verkooptechnieken
Vaardigheid is afhankelijk van kennis. Naast verkooptechnieken besteden we dan ook aandacht aan de kennis van het product of dienst. Woordkeuze, stemgebruik, telefoonetiquette en tevens het omgaan met, maar vooral voorkomen van, bezwaren komen ook aan bod.

Van telefoongesprek tot commercieel succes
Tijdens de telefoontraining nemen we de telefoongesprekken op zodat u inzicht krijgt in uw eigen communicatiestijl. Na afloop van onze open training Commercieel telefoneren beschikt u over de juiste vaardigheden en handvatten om het telefoongesprek tot een commercieel succes te maken.

Leerdoelen
Na afloop van onze open training Commercieel telefoneren

  • heeft elke deelnemer zich commerciële vaardigheden en verkooptechnieken aangeleerd;
  • is elke deelnemer in staat om een kwalitatief goed telefoongesprek te voeren op een klantvriendelijke en resultaatgerichte manier;
  • kan elke deelnemer omgaan met, maar vooral voorkomen van, bezwaren;
  • weet elke deelnemer commerciële kansen uit een telefoongesprek te benutten en op te volgen.

Open training
Voor onze open telefoontrainingen kunt u zich individueel inschrijven. Deze training is geschikt voor iedereen die zijn producten, diensten en ideeën beter en effectiever wil leren verkopen. Bent u zzp’er of binnen uw organisatie als enige verantwoordelijk voor de sales support? Dan is deze training u op het lijf geschreven.

Datum:                woensdag 16 januari en woensdag 6 maart 2019
Waar:                  Trainspot BV te Utrecht
Duur:                   van 9:30 tot 17:00 uur incl. lunch, communicatiemap en certificaat
Kosten:               EUR 475 per persoon (exclusief BTW)


Neem contact met ons op 


Inschrijvingsformulier

Een deelnemer:
“Nooit gedacht dat ik nog zo veel kon leren. Wat verkooptechnieken en handvatten wel niet kunnen doen.”

Wilt u deze training met uw team volgen?
Incompany-training Commercieel telefoneren