Quality Calls verzorgt naast incompany-trainingen en coachingstrajecten ook workshops voor uw team of afdeling. Dat stelt u in staat om uw team op een snelle en originele manier bewust te maken van bijvoorbeeld het belang van goede telefonische communicatie of telefonische klachtenafhandeling.
Interactieve workshops op maat
Onze incompany-trainingen kenmerken zich door een herkenbare structuur en een vast aantal dagdelen. Met onze workshops kunnen we meer variëren in duur, aantal deelnemers en opzet. Wat wel vaststaat, is dat we maatwerk leveren. Om zo het hoogst mogelijke rendement uit de workshop te halen. Ook het element van teambuilding komt naar voren in de workshops. In de interactieve workshops draait alles om beleving, bewustwording, confrontatie en inzicht.
Aanbod
Al onze incompany-trainingen bieden we ook aan als workshop:
We maken graag een offerte voor een workshop op maat voor uw organisatie.
Een klant:
Ellen de Kort, secretaresse bij Fysiovisie in Waalre.
“Het enthousiasme van Yasmin en Wilma heeft zeker zijn doel bereikt. Hun frisse kijk op het voeren van een telefoongesprek heeft vele van ons doen blozen bij oude en ingesleten gewoontes. Een aanbeveling voor bedrijven die de frisse wind bij hun ook willen laten waaien!”
Een deelnemer:
“Er komen punten naar voren waaraan ik nog niet eerder heb gedacht. Goede combinatie van theorie en praktijk in vorm van powerpoint en opdrachten/rollenspellen.”