Callcenter trainingen

Werken op een callcenter vraagt om sterke persoonlijke capaciteiten. Het leggen van nieuwe contacten, het analyseren van klantbehoeften, actief luisteren en het creëren van de juiste stemming zijn belangrijke competenties voor iedere callcenter medewerker. Tijdens onze incompany callcenter trainingen leren uw medewerkers juist deze capaciteiten te ontwikkelen. Uw wensen en de te behalen doelen binnen uw organisatie, staan hierbij centraal.

Callcenter training en inhouse coaching
Quality Calls helpt organisaties bij het verbeteren van het telefonische klantcontact met maatwerk telefoontrainingen en coachingstrajecten, ook voor uw callcenter. Zo bieden we inhouse opleidingen en trainingen op maat. De Training Callcenter medewerker is bijvoorbeeld toepasbaar binnen iedere branche. Zoals elke incompany-telefoontraining van Quality Calls is de opleiding Callcenter medewerker maatwerk en bedoeld om met het hele team te volgen. Met het traject Resultaatgericht coachen begeleidt Quality Calls uw team na een callcenter training bij hun verdere ontwikkeling.

Callcenter opleidingen voor medewerkers
Klantcontact is teamwork omdat je als organisatie wilt dat de klant altijd dezelfde behandeling aan de telefoon krijgt. Enthousiast en klantgericht. Precies zoals wij onze callcenter trainingen geven. Het team slaat gezamenlijk een nieuwe weg in en boekt met elkaar sneller betere resultaten. Uw team leert beter te communiceren, empathie te tonen bij een klacht en de juiste balans te vinden tussen het belang van de klant en van de organisatie. Met Resultaatgericht coachen blijven de prestaties op het gewenste niveau.

Callcenter inbound / outbound telefoontraining
Tijdens de Training Callcenter medewerker werken we samen aan de persoonlijke leerdoelen van uw team zodat we de gesignaleerde knelpunten op de juiste manier met elkaar oplossen. Dat ziet u bijvoorbeeld terug in de praktijksituaties die we tijdens de callcenter telefoontraining oefenen en evalueren. Die komen rechtstreeks uit uw eigen praktijk, heel herkenbaar en toepasbaar.

Na afloop van de Training Callcenter medewerker

  •  is uw team beter in staat om kwalitatief goede telefoongesprekken te  voeren;
  •  heeft uw team inzicht in servicelevels;·  
  •  heeft uw team kennis van gesprekstechnieken;
  •  is uw team vaardig in het voeren van verschillende gesprekssoorten;
  •  is uw team beter in staat om met de emotie van de klant om te gaan;
  •  zet uw team de commerciële doelen effectiever in.

Resultaatgericht coachen
Na een Training Callcenter medewerker is Coaching essentieel om de geleerde vaardigheden daadwerkelijk in praktijk toe te kunnen blijven passen. Met Resultaatgericht coachen begeleidt Quality Calls uw team na een callcenter training bij hun ontwikkeling. Zo blijven de prestaties op het gewenste niveau.

Callcenter trainingen