“Begin 2011 hebben wij Quality Calls benaderd als mogelijke kandidaat voor het verzorgen van een telefoontraining voor de medewerkers van het cluster Klantcontacten bij Conservatrix. Na gesprekken met verschillende aanbieders hebben wij de keuze gemaakt voor Quality Calls. Het ontvangen voorstel paste prima in onze gecommuniceerde doelstelling, was duidelijk en zelfs aanpasbaar op basis van eventueel veranderende wensen. Daarnaast heeft het enthousiasme van zowel Yasmin als Wilma een grote rol in onze beslissing gehad.De opdracht vanuit Conservatrix was eigenlijk vrij simpel. In het kader van ons streven naar excellente dienstverlening willen we ervoor zorgen dat onze medewerkers de klant uniform behandelen in de aanname en afsluiting van het gesprek. De diversiteit van de inhoud van onze gesprekken is vrij groot en laat zich niet middels een belscript leiden. We wilden uiteraard ook graag dat de training vanuit onze kernwaarden werd gegeven.Yasmin en Wilma zijn er in geslaagd onze wensen om te zetten in gepassioneerde trainingen. Die trainingen hebben onze medewerkers gestimuleerd er bewust mee aan de slag te gaan. Waarvoor onze hartelijke dank!”