nieuwsimage

Referentie Eshgro

Omschrijving corebusiness van de organisatie:
Eshgro is een leider in Cloud oplossingen voor bedrijfsapplicaties ook wel LOB (Line of Business) applications genoemd.

Naam contactpersoon:
Nathalie Holwerda, Operations Manager

Soort training:
Telefonische Communicatie en individuele coaching

Gestelde doelstelling:
De kwaliteit van de communicatie binnen de Servicedesk naar een hoger niveau brengen.

Behaalde resultaten:
Wij hebben samen met Wilma en Yasmin een training op maat gemaakt voor onze 1e lijns servicedesk. De samenwerking was erg prettig, er werd goed geluisterd naar onze wensen en er werden leuke ideeën bedacht. Hun enthousiasme en energie is erg mooi. Onze medewerkers hebben de training met veel plezier gevolgd en het resultaat is direct zichtbaar.  

Quote deelnemers:
“Ik heb de communicatietraining ervaren als een soort excursie, waarbij je jezelf en je collega’s beter leert kennen. Ik heb er veel van geleerd, en heb al gemerkt dat ik mijn klanten hierdoor beter te woord sta en zelfverzekerder ben, ook in onprettige/onbekende situaties."

“Ik vond het fijn dat de training zo toepasbaar was op ons bedrijf. Door de juiste manier van communiceren/registreren, is de klant eerder tevreden, en ben ik dat dus ook.” 

“Je leert heel veel van de training, niet alleen op het gebied van communicatie, maar ook over je gedrag en omgang. Je hoort de mening van je collega’s en je wordt geattendeerd op persoonlijke sterke/zwakke punten."

"Tijdens de coaching word je gecoacht op diverse punten en krijg je niet alleen tips maar word je ook gewezen op punten waar je zelf niet direct bij stil staat."