Omschrijving corebusiness van de organisatie:
De afdeling AGZ van GGD Flevoland bevordert en beschermt de gezondheid van de bevolking door het voorkomen en bestrijden van infectieziekten, zoals griep, seksueel overdraagbare aandoeningen (SOA) en tuberculose. Reizigers kunnen bij de afdeling AGZ terecht voor vaccinaties en advies. Ook medische milieukunde, technische hygiënezorg, openbare geestelijke gezondheidszorg en forensische geneeskunde vallen onder AGZ.
Naam contactpersoon:
Barbara Vroom-van der Plas, teamleider administratie
Soort training:
Telefonische Communicatie
Gestelde doelstelling:
Het trainen van het effectief voeren van telefoongesprekken, waarbij de klantvriendelijkheid niet uit het oog wordt verloren.
Behaalde resultaten:
Na de eerste trainingsdag zijn de cursisten enthousiast begonnen met het in praktijk brengen van de gekregen handvatten. Het is opmerkelijk hoe men is vastgeroest in een bepaald patroon, maar gelijk de resultaten ziet van een effectieve training.
Quote van de klant:
Het is een bijzonder leerzame cursus geweest voor zowel de dames van het Klanten Contact Centrum als die van de afdeling OGGz. De dames hebben nieuwe tools aangereikt gekregen waar ze verder mee kunnen werken. De kwaliteit van Quality Calls is hoog evenals de professionaliteit van Yasmin. Het ontvangen van de evaluatierapporten na beide trainingsdagen hebben we als heel prettig ervaren, evenals de samenwerking.