Klant: Stichting Schakelring, een stichting die m.n. ouderen in Midden-Brabant verschillende diensten in woongenot, zorg op maat en welzijnservices biedt. Thuis of in een van de 11 woonzorgcentra.
Training: Telefonische agressie
Gevolgd door: medewerkers afdelingen Informatie en Advies, Telefonie, ICT, Service desk en de financiële- en P&O administratie.
Doelstelling: aanleren van de juiste houding en het aanreiken van de benodigde handvaten om agressievolle situaties te voorkomen en te hanteren.
Anny Kennes, opleidingsadviseur bij Stichting Schakelring
“Onze deelnemers waren na afloop van de telefoontraining heel tevreden. Zowel over de inhoud van de training als over de uitvoering door de trainers, Wilma en Yasmin. De doelstelling van de training - door het aanleren van de juiste houding en het aanreiken van de benodigde handvaten, agressievolle situaties te voorkomen en te hanteren - is zeer zeker behaald.”
Enkele bevindingen van de deelnemers:
“Persoonlijke benadering, duidelijke uitleg.” “Rollenspel is moeilijk maar haalt wel de nodige zaken boven.” “Niet alleen theorie maar ook oefenen in de ‘praktijk’.” “Bewustwording in een ‘veilige’ trainingsomgeving.” “Goed georganiseerd, gestructureerd en het geheel in prettige sfeer, daardoor leerzaam en zinvol.” “Opdrachten worden uitvoerig geëvalueerd, verbeterpunten worden er heel goed uitgepikt.”