nieuwsimage

Referentie TT-MB te Gouda

“hallo” of “met Jan” “Zo cliché, maar daardoor niet minder waar. We kennen ze allemaal wel, de bedrijven waarbij er op een willekeurige manier wordt opgenomen, en het doorverbinden in veel gevallen fout gaat. Of het nu gaat om het benaderen van een potentiele klant, een vaste zakenrelatie, of het aannemen van een telefoongesprek, de kwaliteit van een gesprek bepaal je zelf. Met de juiste tools en handvatten kun je vrij eenvoudig leren hoe je op de gesprekspartner moet reageren, wat je wel en niet moet zeggen en op welke signalen je moet letten. Natuurlijk heeft het zo zijn voordelen als je van nature al een makkelijke prater bent, echter is dit geen vereiste. Efficiënt bellen leer je eigenlijk maar op één manier en dat is door gewoon te beginnen. Hoe meer je belt, des te beter het zal gaan. Er is alleen één maar….. De basis. Zonder een goede basis is de kans van slagen aanzienlijk kleiner. Quality Calls heeft er bij ons voor gezorgd dat al onze medewerkers over deze basis beschikken. De uniforme manier van opnemen, de structuur binnen onze gesprekken en de wijze waarop wij hedendaags gesprekken afronden is hiermee aanzienlijk verbeterd. De wijze waarop de dames van Quality Calls te werk gaan is eenvoudig, duidelijk en vooral leerzaam en leuk. Met gebruik van praktijkvoorbeelden en “oefen” telefoontoestellen worden er rollenspellen gespeeld. Het is werkelijk waar verbazingwekkend hoeveel verbeterpunten je voor jezelf zult noteren en wat nog veel mooier is, de progressie tijdens de cursus. Na slechts een paar rollenspellen ben je jezelf bewust van je oude fouten en zal je zien dat de kwaliteit van je telefoongesprek aanzienlijk is verbeterd. Wat een paar handvatten en basisregels wel niet kunnen doen. Yasmin, namens TT-MB willen wij jullie hartelijk bedanken.”

Freek Oversloot