“Passie en enthousiasme, dat stralen Wilma en Yasmin uit als we met ze in gesprek gaan over een incompany training voor onze telefonistes en receptionistes. Het blijkt aanstekelijk te werken. Als we onze medewerksters vragen naar de training is deze houding van Wilma en Yasmin een punt waar vol lof over gesproken wordt. Luisteren naar onze wensen voorafgaand aan de training en ook naar de behoeftes van de deelneemsters tijdens de training, zit geworteld in hun werkwijze. Hierdoor is de training echt op maat gemaakt, onze gewenste werkwijze is geïntegreerd in de oefeningen en opmerkingen van de deelneemsters om het geleerde optimaal in te kunnen zetten, worden na iedere trainingsavond teruggekoppeld. Het A4 met aandachtspunten voor alle deelneemsters en de leerdoelen die iedere deelneemster voor zichzelf heeft benoemd, maken dat de invloed van de training meteen terug te horen is op de werkplek. Het stemgebruik, een fijne middag wensen, de naam van de klant herhalen, een collega bij naam noemen, geen verkleinwoorden gebruiken, allemaal puntjes op de i die direct worden toegepast.”