Tijdens onze incompany-telefoontrainingen brengen wij uw team kennis en vaardigheden bij om betere, klantgerichte telefoongesprekken te voeren. Uw team of afdeling leert heel concreet de valkuilen in de telefonische communicatie te benoemen en aan te pakken. Quality Calls biedt verschillende incompany-trainingen aan:
Training Telefonische communicatie
Training Receptioniste
Training Commercieel telefoneren
Training Telefonische klachtenafhandeling
Training Telefonische agressie
Training Callcenter medewerker
Telefoontraining op maat gemaakt
Geen organisatie is hetzelfde. De wensen en behoeften ten aanzien van telefoontrainingen wisselen ook sterk. Daarom kiezen wij voor maatwerk: de leerdoelen uit uw organisatie staan centraal in onze telefoontrainingen en coachingstrajecten. Dat ziet u bijvoorbeeld terug in de praktijksituaties die we tijdens de telefoontraining, in de vorm van rollenspellen oefenen en evalueren. Die komen rechtstreeks uit uw eigen praktijk, heel herkenbaar en toepasbaar.
Telefoontraining en coaching
We geloven in incompany-telefoontrainingen. In een aanpak waarbij het hele team gelijktijdig dezelfde training volgt. Klantcontact is namelijk teamwork omdat je als organisatie wilt dat de klant altijd dezelfde behandeling aan de telefoon krijgt. Enthousiast en klantgericht. Precies zoals wij ook onze telefoontrainingen en coachingstrajecten geven. Het team slaat gezamenlijk een nieuwe weg in en boekt met elkaar sneller betere resultaten. We geven elke deelnemer de aandacht die hij of zij verdient. Daarom werken wij altijd in kleine groepen of met twee trainers. Uit de evaluaties blijkt ook dat de deelnemers de kleine en veilige setting van onze trainingen erg waarderen.
Wilt u meer informatie over onze incompany-trainingen?
Neem gerust contact met ons op.